6 Kasım 2012 Salı

Yanlış kelimelerle, yanlış konulara değindik bu genç sayfamızda.
İnsanların üzülmelerine sebep olduk istemiyerek.
Ya da, duygularımızı, düşüncelerimizi anlatmayı beceremedik diyelim.
Ukalalık ettik, edebiyatçılığa soyunduk haddimiz olmayarak.
Neyse...
Zararın neresinden dönülürse kardır demiş atalarımız...
Bu nedenle,
Uzakdost'un bu sayfasını bir daha açılmamak üzere kapatıyoruz.
Bizi takip eden dostların hatırına, selamsız sabahsız gitmeyelim dedik ve bu notu bırakıyoruz.
Hoşçakalın.

16 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

A-aaaa... nooldu allahaşkına?
Bak uzak dost... tam yakın dostlar içine buyur etmişken seni... ve de tüm dostlarım bu daveti kabul etmişken bu neyin nesi???
Gereksiz alınganlıklar, bu hassassiyete lâyık olmayanları sevindirir dostum.. Seni hatalı bulduğumu söylemeliyim.. her kim bu kararı almanda sebep olmuş ise , tavuklarına kışt denmiş olmalı. ya da düşüncelerini çok iyi anlatmandan rahatsız olmuş olmalı bu kararı almana sebep olan o çok GÜÇLÜ etkisi olan kişi!!! Bu kadar mı değerli bu kararı almana sebep olan kişi sevgili uzak dost????? Ya da bu kadar mı korkutuyor seni?
Yazık.. gerçekten çok yazık.. İnsan kendisi için yazmalı önce.. ve anlayan okumalı paylaşmalı anlamayanın CANI CEHENNEME dostum..

Newbahar dedi ki...

Hay Allah, okumaktan zevk aldığım blogculardansınız. Neden bu kararı verdiniz anlamış değilim. Belki kendiniz sıkıldınız yazmaktan, bloğa girmekten.
Üzüldüm ne diyeyim. Umarım moraliniz düzeldiğinde yine burada olursunuz. Biz bekliyoruz. Selamlar

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Blogculuğun ilk aylarında hep böyle şeyler yaşanır ve böyle sitemli serzenişlerle bloglar terk edilir. Çünkü aynı şeyleri ben de sayısız kerreler yaşadım. Kaç kez sayfaları terk ettim ve tekrar geri geldim. Kimi zaman sıfırdan, kimi zaman kaldığım yerlerden yeniden başladım.

Eğer bu geçici terk ediş sizi rahatlatacaksa, terk edin ve rahatlayın derim. Yok, bu terk ediş sizi rahatlatmayacak da birilerini rahatlatacağınızı düşünüyorsanız, sakın ha blog sayfanızı terk etmeyin. "Bir pireye yorgan yakılmaz!.." Boş verin. Kimse umursamıyor bile...

Yazmaya devam dostum. En azından sizin her bloğunuzu benimle birlikte gelip okuyacak ve paylaşacak bak kimler var...

Selam ve dualarımla.

Hamiyet dedi ki...

Merhaba blog dostum, neler yaşadınız blogda bilmiyorum ama gidişiniz beni ziyadesiyle üzdü bunu söylemeliyim. Dilerim kısa zaman içinde geri dönersiniz. Her şeyin gönlünüzce olmasını diliyorum.

Amozonik dedi ki...

Umarım moralinizi bozan her ne ise ondan daha etkili olur ''lütfen yazmaya devam ediniz '' diyenlerin etkisi..Sevgili Uzakdost...Sizi nerede ise yazmaya başladığınız zamanlardan beri okuyan birisi olarak kalınız ve yazınız..Hem de çok yazınız diyorum..Saygı ile.

Unknown dedi ki...

çok gusel olmuş toptan koli toptan ambalaj malzemeleri
karton koli kraft koli
ev taşıma kolisi mecidiyeköy koli
şişli koli istoç koli
istanbul koli kağıthane kutu koli
toptan koli fiyatı karton koli
kraft koli silindir kutu
köpük koli kilitli torbalar
baloncuklu zarflar banlonlu naylon
çift taraflı bantlar kağıt bantlar
koli bantları selo bantları
çift oluklu koli kilitli kutu
pizza kutuları tek oluklu koli
karton bardaklar ev taşıma kolisi
istanbul koli mecidiyeköy koli
ev taşıma kolisi mecidiyeköy koli
şişli koli istoç koli
istanbul koli kağıthane koli
merter karton koli bakırköy koli
beşiktaş koli şişli koli
kutu karton koli köpük koli
kitap kolisi kitap kutu koli
kitap kutusu arşiv kolisi
koli.com

vbet dedi ki...

Good content. You write beautiful things.
sportsbet
mrbahis
sportsbet
hacklink
korsan taksi
hacklink
mrbahis
taksi
vbet

mobil ödeme bahis dedi ki...

Good text Write good content success. Thank you
betmatik
slot siteleri
betpark
kibris bahis siteleri
tipobet
bonus veren siteler
poker siteleri
kralbet

umay dedi ki...

Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
betturkey giriş
betpark giriş
P4UD

Civan dedi ki...

yurtdışı kargo
resimli magnet
instagram takipçi satın al
yurtdışı kargo
sms onay
dijital kartvizit
dijital kartvizit
https://nobetci-eczane.org/
PZY

kenan dedi ki...

zonguldak
ısparta
diyarbakır
ığdır
kıbrıs
P2MWQD

selim dedi ki...

salt likit
salt likit
DUYKYT

hayriye dedi ki...

salt likit
salt likit
XET8

doruk dedi ki...

https://saglamproxy.com
metin2 proxy
proxy satın al
knight online proxy
mobil proxy satın al
PG1TC

egehan dedi ki...

gebze
bolu
bağcılar
başakşehir
kartal
G1Q2AO

Reşat dedi ki...

adana
adıyaman
afyon
aksaray
amasya
antalya
antep
0TLDM

Yorum Gönder